Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Ο Δημήτρης Μητροπάνος στην "Εκδρομή" του Γιάννη Μηλιώκα


Μια εκδρομή είναι η ζωή μου

Με μαγική διαδρομή
Έγιναν φίλοι μου και οι εχθροί μου
Και τραγουδάμε με μια φωνή



Εμένα και ο θάνατος
Μου φαίνεται γιορτή
Ένα λαχείο ειν' η ζωή
Ας είναι κι αμορτί
Λουλούδια για το χάροντα
Μπουζούκι και κιθάρα
Κι ένα ανοιχτό περίπτερο
Να πάρουμε τσιγάρα



Μια εκδρομή είναι η ζωή μου
Που θα τελειώσει κάποτε
Μα έπαιξα, γέλασα
Με την ψυχή μου
Και δεν κουράστηκα
Δεν έπληξα ποτέ



Εμένα και ο θάνατος
Μου φαίνεται γιορτή
Ένα λαχείο ειν' η ζωή
Ας είναι κι αμορτί
Λουλούδια για το χάρον
Μπουζούκι και κιθάρα
Κι ένα ανοιχτό περίπτερο
Να πάρουμε τσιγάρα



Λουλούδια για το χάροντα
Μπουζούκι και κιθάρα
Κι ένα ανοιχτό περίπτερο
Να πάρουμε τσιγάρα


Τι ωραίο τραγούδι. Είναι από αυτά που δεν ξεχνάς εύκολα. Το έγραψε ο καλός τραγουδοποιός Γιάννης Μηλιώκας, για τη φωνή του αξέχαστου Δημήτρη Μητροπάνου (2 Απριλίου 1948-17 Απριλίου 2012). Οι δύο καλλιτέχνες συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 1991/1992 στο "Ρεξ¨, όπου εμφανιζόντουσαν μαζί με τη Ρένα Βλαχοπούλου, τη Γλυκερία και το Χρήστο Νικολόπουλο! Το 2008 κυκλοφόρησε ο δίσκος "Στη διαπασών" όπου ο Μητροπάνος, μεταξύ άλλων, τραγουδά και την "Εκδρομή¨. 

Καλή ακρόαση και καλή άνοιξη!
Κρατάτε γερά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

"Νότες Λογοτεχνίας"

Πολιτιστικό ιστολόγιο (από το 2009) και ραδιοφωνική εκπομπή (από το 1999) με συνεντεύξεις, αφιερώματα, ρεπορτάζ, απόψεις, ιδέες και θέσεις γύρω από το Βιβλίο, τη Μουσική και το Ελληνικό Τραγούδι, το Θέατρο και τον Κινηματογράφο, τα Εικαστικά και τη Φωτογραφία, τη Θράκη...

Για αποστολές βιβλίων, περιοδικών, μουσικών έργων (LP-CD), καθώς επίσης και για προτάσεις, ιδέες, παρατηρήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας: theodosisv@gmail.com

Το blog δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Δημοσιεύονται άρθρα πολιτιστικού και κοινωνικού περιεχομένου και οι κάθε είδους διαφημίσεις απαγορεύονται.

Επιτρέπεται η χρήση και η αναδημοσίευση των άρθρων και των φωτογραφιών, με σαφή αναφορά της πηγής σε ενεργό σύνδεσμο. Υπεύθυνος - Διαχειριστής: Θεοδόσιος Π. Βαφειάδης.