Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Όταν ο Διονύσης Τσακνής συνάντησε τη Χαρούλα Αλεξίου...


"Μια στιγμή πανικού"

Στίχοι και Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Ερμηνεία: Χαρούλα Αλεξίου

Από τα "Ανέκδοτα Θεατρικά" του δημιουργού (το cd αυτό κυκλοφόρησε μαζί με το βιβλίο: "Διονύσης Τσακνής - Απέναντι στο χρόνο" - 2006 - εκδόσεις Ιανός ο Μελωδός).

Το "μια στιγμή πανικού" γράφτηκε για τις ανάγκες της θεατρικής παράστασης "Σάββατο - Κυριακή - Δευτέρα" του Eduardo de Filippo, σε σκηνοθεσία Γιάννη Διαμαντόπουλου και ανέβηκε το 1989 από το Κ.Θ.Β.Ε. (Θεσσαλονίκη) και έπειτα στο Θέατρο Αποθήκη - Αθήνα (1990). Η μουσική και τα τραγούδια του Διονύση Τσακνή.




Το ξέρω, οι νύχτες απλώνουν το δίχτυ
οι μέρες χορεύουν κι αυτές σε ένα τόνο θριάμβου
το βλέπω, χορεύω χωρίς να το θέλω μαζί τους κι εγώ
ένα γύρο θανάτου

Κι όμως κάτι δεν ξέρω, κι όμως κάτι δεν ξέρω
κι ειν' αυτό που μου λείπει

Κι όπως λάμπεις στα χρώματα που σε τυλίγουν το βράδυ
κι όπως στέκεις πανέμορφη σε ένα τοπίο καπνού
ειν' αυτό που δεν ξέρω, ειν' αυτό που μου λείπει
ειν' η σκέψη πως φεύγεις σε μια στιγμή πανικού

Το ξέρω, ο έρωτας κάνει ένα κύκλο
κι εσύ που αλλάζεις ρυθμούς κι εγώ που τα χάνω
το βλέπω, παιχνίδι που παίζω μαζί σου σε τέτοιους καιρούς
Θεέ μου πόσο τρομάζω

Κι όμως κάτι δεν ξέρω, κι όμως κάτι δεν ξέρω
κι ειν' αυτό που μου λείπει

Κι όπως λάμπεις στα χρώματα που σε τυλίγουν το βράδυ
κι όπως στέκεις πανέμορφη σε ένα τοπίο καπνού
ειν αυτό που δεν ξέρω, ειν αυτό που μου λείπει
ειν η σκέψη πως φεύγεις σε μια στιγμή πανικού



Δεν υπάρχουν σχόλια:

"Νότες Λογοτεχνίας"

Πολιτιστικό ιστολόγιο (από το 2009) και ραδιοφωνική εκπομπή (από το 1999) με συνεντεύξεις, αφιερώματα, ρεπορτάζ, απόψεις, ιδέες και θέσεις γύρω από το Βιβλίο, τη Μουσική και το Ελληνικό Τραγούδι, το Θέατρο και τον Κινηματογράφο, τα Εικαστικά και τη Φωτογραφία, τη Θράκη...

Για αποστολές βιβλίων, περιοδικών, μουσικών έργων (LP-CD), καθώς επίσης και για προτάσεις, ιδέες, παρατηρήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας: theodosisv@gmail.com

Το blog δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Δημοσιεύονται άρθρα πολιτιστικού και κοινωνικού περιεχομένου και οι κάθε είδους διαφημίσεις απαγορεύονται.

Επιτρέπεται η χρήση και η αναδημοσίευση των άρθρων και των φωτογραφιών, με σαφή αναφορά της πηγής σε ενεργό σύνδεσμο. Υπεύθυνος - Διαχειριστής: Θεοδόσιος Π. Βαφειάδης.